۱۳۸۹ آذر ۱۲, جمعه

پشتیبانی گروه U2 از جنبش سبز را ارج می‌نهیم

دوباره گروه راک ایرلندی U2، چهارشنبه، 1 دسامبر با اجرای آهنگ "یکشنبه‌ی خونین" با همراهی Jay-Z در ملبورن از جنبش سبز ایران حمایت کرد. شایسته است این حرکت آزادی‌خواهانه و بشردوستانه را با فرستادن یک رایانامه به وبسایت رسمی گروه U2 ارج بنهیم. به همین خاطر متنی ساده و کوتاه به انگلیسی آماده کردم که پاسخی هرچند کوتاه به این حرکت زیبا داده باشم.

Dear Bono, The Edge, Adam Clayton, Larry Mullen, Jr, and Jay-Z

I, as the representative of all the Iranians appreciate your support for Iranian Green Movement by singing the song "Bloody Sunday" and showing your solidarity with people of Iran on 1th of December at Melbourne.

Best regards,
an Iranian supporter of Green Movement

آدرس وبسایت: http://www.u2.com/help/index

۵ نظر:

  1. دست شما درد نکنه -فکر کنم فعالین بشردوست خارجی از ما ایرانیان خارج کشور در حمایت از مردم تحت ستم مون جلو ترند

    پاسخحذف
  2. خواهش می‌کنم khoeini گرامی
    امیدوارم ایرانیان خارج از کشور که به رسانه‌ی آزاد دسترسی دارند پیش از پیش دنیا رو با ظلم موجود در ایران آشنا کنند.

    پاسخحذف
  3. by singing the "Bloody Sunday" song....

    on 1st of...

    پاسخحذف
  4. یکشنبه خونین 38 سال پیش در ایرلند اتفاق افتاد و این آهنگ بسیار معروف U2 درباره آن واقعه است. سوال من این است که آیا در کنسرتی که ذکر کردید Bono یا دیگر اعضای گروه اشاره ای به آزادیخواهان ایرانی کردند؟ دلیل پرسش من این است که مطمئن شوم برای کار نکرده از کسی تشکر نکرده باشم.

    پاسخحذف
  5. من همون اولین باری که U2 این آهنگ رو با نشان دادن نمادهای سبز خواند یک CD اونها رو خریداری کردم. همچنین تا حال چند کتاب عکس رضا دقتی‌ رو هم خریدم و به دوستان کادو داده‌ام. ایرانیان خارج از کشور بدینوسله هم میتوانند از حامیان جنبش سبز حمایت کنند. کتابهای رضا دقتی‌ رو هم بیشتر به دوستان خارجی‌ کادو دادم و علت آن رو هم برایشان توضیح دادم که رضا دقتی‌ کیست و از هواداران جنبش سبز می‌باشد. به نظر من حال که حکومت جنبش را در داخل ایران به شدت سرکوب کرده وظیفهٔ ما ایرانیان خارج از کشور برای سر پا نگاه دادن جنبش و آگاهی‌ دادن به شهروندان دیگر کشورها در مورد آنچه در ایران می‌گذرد صد چندان است.

    پاسخحذف